Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zhodnocení a návrh expanze společnosti na zahraniční trhy
Musilová, Lucie ; Krejza, Zdeněk (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce „Zhodnocení a návrh expanze společnosti na zahraniční trhy“ je zhodnocení kroku společnosti vstoupit na zahraniční trhy, se zaměřením na vstup společnosti na slovenský trh formou dceřiné společnosti a zhodnocení a navrhnutí dalších možností expanze společnosti do zahraničí. Diplomová práce popisuje vývoj a současný stav mateřské společnosti a současný stav dceřiné společnosti.
Zhodnocení a návrh expanze společnosti na zahraniční trhy
Musilová, Lucie ; Krejza, Zdeněk (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce „Zhodnocení a návrh expanze společnosti na zahraniční trhy“ je zhodnocení kroku společnosti vstoupit na zahraniční trhy, se zaměřením na vstup společnosti na slovenský trh formou dceřiné společnosti a zhodnocení a navrhnutí dalších možností expanze společnosti do zahraničí. Diplomová práce popisuje vývoj a současný stav mateřské společnosti a současný stav dceřiné společnosti.
Vstup vybrané české firmy na bulharský trh
Martínek, Václav ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Švehlík, Josef (oponent)
Tato práce se zaměřuje na formu vstupu konkrétní české akciové společnosti na bulharský železniční trh. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První se věnuje formám vstupu na zahraniční trhy, druhá kapitola pomocí SWOT a PEST analýz analyzuje bulharské prostředí. Třetí kapitola představuje konkrétní českou akciovou společnost, její vstupy na zahraniční trhy s důrazem na formu vstupu na bulharský trh. Čtvrtá kapitola nejdříve popisuje historii konkrétní české akciové společnosti na bulharském železničním trhu a poté nastiňuje nové možnosti spolupráce na bulharském trhu.
Exportní strategie pivovaru Nymburk
Žáková, Barbora ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Hladěna, Zdeněk (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá exportní strategií firmy Pivovar Nymburk spol. s.r.o.. Hlavním cílem práce je zhodnocení dosavadní exportní strategie a návrh možných doporučení. První kapitoly bakalářské práce popisují český trh s pivem, jeho historii, spotřebu piva v České republice a současné trendy. Dále se práce zabývá vstupy na zahraniční trhy a popisuje problematiku s tím spojenou. V praktické části se věnuji Pivovaru Nymburk, jeho historii, produkci a sortimentu. V dalších kapitolách provádím SWOT a PEST analýzu podniku. Analýza exportní strategie se zaměřuje na dánský trh a zkoumá způsoby vstupu na zahraniční trhy a vývoj exportu pivovaru do Dánska. V závěru práce navrhuji, jakým způsobem lze exportní aktivity pivovaru vylepšit, a hodnotím jejich dosavadní vývoj.
Strategie vstupu společnosti Velteko s.r.o. na trh USA
Hrdinová, Michaela ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Hinčica, Vít (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl zmapovat podmínky vstupu na zahraniční trh USA, provést analýzu připravenosti české výrobní společnosti VELTEKO s.r.o. na tuto expanzi a zhodnotit celkovou náročnost procesu zakládání americké společnosti zahraničním subjektem. První část práce bude na teoretické úrovni věnována problematice vstupu na zahraniční trhy, představení dané společnosti, základním informacím o Spojených státech amerických a druhům právních forem společností, které zde lze založit. Další část bude zaměřena na současné aktivity firmy na trhu USA, důvody pro další rozšiřování jejích obchodních aktivit a faktory, které by měla před zakládáním americké společnosti zvážit. Výstupem bakalářské práce je návrh nejvhodnější možnosti podnikání českého subjektu v USA, který je stanoven na základě výsledků provedených analýz a informací získaných během odborných konzultací.
Vstup firmy RAVAK na zahraniční trhy
Černá, Dana ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Cílem mé práce je poukázat na různé odlišnosti ve vybraných zemích. Dále se pokusím získat informace o problémech v komunikaci nebo v samotném obchodním jednání na základě zkušeností pracovníků firmy RAVAK. V první kapitole je nastíněn vznik firmy RAVAK, její začátky, působnost v zahraničí, expanze, vzdělávání pracovníků. Dále se tato kapitola zaměřuje na veletrhy a výstavy a na důsledky finanční krize. Dalších sedm kapitol má za cíl představit způsob jednání v některých zahraničních zemích. Vybrala jsem Rusko, Litvu, Spojené Arabské Emiráty, Tunisko, Čínu, Německo a Španělsko. V těchto kapitolách se pokusím přiblížit vstup firmy RAVAK na tyto trhy, poukázat na případné počáteční problémy, na obchodní jednání s tamními partnery a jiné poznatky. Pokusím se rozebrat rozdílnosti daných kultur a chování v jednotlivých zemích. Při obchodování na zahraničním trhu se každá firma setkává s kulturním šokem, se kterým se musí nějakým způsobem vyrovnat. Kulturní šok je daný rozdílnostmi v myšlení a chování obyvatel jiných zemí. Na tyto odlišnosti se v této práci za pomoci pracovníků firmy RAVAK snažím poukázat a na jejich příkladech uvést případná řešení různých situací.
Analýza exportu a návrh exportní strategie společnosti Gumotex a.s.
Polachová, Jitka ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Škoda, Jindřich (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou exportu a návrhem exportní strategie společnosti Gumotex, a.s. se sídlem v Břeclavi, která je největším tuzemským zpracovatelem polyuretanových pěn. Teoretická část je zaměřena na postup, který by měla firma uplatňovat při vstupu na zahraniční trhy. V praktické části je obsažena analýza celkového exportu společnosti a návrh na rozšíření portfolia vyvážených výrobků. V práci byly využity interní materiály společnosti.
Strategie firmy Geodis při vstupu na zahraniční trhy
Hanzlová, Pavla ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou firmy Geodis při vstupu na zahraniční trhy. První část je stručně věnovaná charakteristice společnosti. Jádro práce tvoří aktivity na zahraničních trzích, vstup na tyto trhy, konkurence v zahraničí a zahraniční partneři. Velká část je věnována také marketingovému mixu korporace. Poslední část nastiňuje možný vývoj Geodis do budoucna.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.